Prepnuti klavesnice

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Červen 23 07:36:02 CEST 2004

Na prepinani klavesnic mam malinkate skriptiky. Nevim, jestli to bude
fungovat v nejnovejsich X a uz vubec nevim, jestli je v nich prislusna mapa
klavesnice.
   Pokud chcete prepinat mezi mapami v ramci jedne mapy (bezne se na to
pouziva Scroll Lock), tak by slo upravit ten prikaz a jenom do zavorky dat
jine rozlozeni. To jsem ale nezkousel.
  Pokud selze prikaz setxkbmap, tak je dobre podivat se, proc. Pise se to
spis do logu, nez primo na terminal. Muze to byt nejaka hovadina, ktera se
da resit zkopirovanim nejakeho souboru na prislusne misto nebo opravenim par
pismenek.

Tady jsou ty skripty:
$ cat qwertz
setxkbmap -layout 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led
$ cat qwerty
setxkbmap -layout tomik -compat group_led
#Tohle je moje upravena mapa, takze tam to chce dat jiny nazev. Zase to ale
#funguje v X 4.3.0

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!