Prepnuti klavesnice

Václav Dvorák wacd na volny.cz
Čtvrtek Červen 24 07:05:03 CEST 2004

funguje to jen castecne: kdyz mám nahranou standardní qwertz mapu
SuSE: setxkbmap -symbols en_US\(pc104\)+cz
(eventualne qwerty)
setxkbmap -symbols en_US\(pc104\)+cz_qwerty

a pokud jsem se prepnul z ceské na anglickou, tak
tohleto od vas mi opravdu prepne vzdy na ceskou (asi ten layout mam take
v distribuci): setxkbmap -layout 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led

problem ale castecne trva, protoze pri opakovanem spusteni prikazu to
pochopitelne uz na cestinu neprepne - leda bych teda mezitim nanaloudil
zpet puvodni symboly za pomoci prikazu viz druhy radek...

--
Václav Dvorák, DiS.
E-mail: vdvorak na tiscali.cz