USB && FC2

Libor Nenad?l libor.nenadal na mail.muni.cz
Středa Červen 23 13:40:52 CEST 2004

Dobry den,
mam Fedora Core 2 a stava se mi, ze mi obcas vytuhne, kdyz manipuluji
s USB (hotplug). Napriklad pripojil jsem fotak, ten nejakou dobu
fungoval a pak mi to cele vytuhlo vcetne mysi, kterou mam take na USB.
Patral jsem na internetu po rade, ale jedine, co jsem nasel bylo, ze
se ma vypnout nejaka podpora USB v BIOSu. Mam tam zapnute "managed by
OS", takze to by snad melo byt OK.
Nemate s tim nekdo zkusenost? Pripadne mohli byste mi poradit nejake
prikazy nebo odkazy na stranky, kde by byla popsana prace s USB, abych
to mohl zkusit nejak poladit?

Diky a pekny den,
Libor Nenadal