USB && FC2

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Červen 23 14:11:47 CEST 2004

> Dobry den,
> mam Fedora Core 2 a stava se mi, ze mi obcas vytuhne, kdyz
> manipuluji s USB (hotplug). Napriklad pripojil jsem fotak,
> ten nejakou dobu fungoval a pak mi to cele vytuhlo vcetne
> mysi, kterou mam take na USB. Patral jsem na internetu po
> rade, ale jedine, co jsem nasel bylo, ze se ma vypnout nejaka
> podpora USB v BIOSu. Mam tam zapnute "managed by OS", takze
> to by snad melo byt OK. Nemate s tim nekdo zkusenost?
> Pripadne mohli byste mi poradit nejake prikazy nebo odkazy na
> stranky, kde by byla popsana prace s USB, abych to mohl
> [...]

Dobry den.
Mel jsem podobny problem. Mam radic Kouwell, ktery ma v sobe radic EHCI a
OHCI. Kdyz pichnu HDD do portu na EHCI, tak to funguje dobre, kdyz do OHCI,
tak se to obcas seka. Bohuzel se to seka tak, ze pomuze jen restart PC. :-(
Reseni nemam. Jen do toho OHCI nedavam veci, ktere podporuji mass storage.

TNX