pppd GPRS t-mobile problem

Michal Kratky kratky na fzu.cz
Středa Červen 23 14:15:49 CEST 2004

Ahoj,

snazim se pripojit ze SuSE 9.0 skrze Sony Ericssona pomoci Bluetooth
na GPRS Internet poskytovatele t-mobile. Parovani Bluetooth se mi
povedlo, cislo GPRS se vytaci. Spojeni se tak nejak navaze, napise mi to
napr. tohle:

linux221c:/ # pppd /dev/rfcomm0 lcp-echo-interval 0 call gprsbt
reseting modem
connecting
connectedSerial connection established.
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/rfcomm0
local  IP address 10.34.108.45
remote IP address 10.34.108.44
primary   DNS address 62.141.0.1
secondary DNS address 195.70.130.1

A skutecne muzu ted volat nslookup libovolnych jmen a spravne to
ukazuje. Odpovedi prichazeji od 62.141.0.1 , cili to i nejak
routuje. Dale jeste muzu udelat

	 ping 10.34.108.45

na pridelenou lokalni adresu a odezva je bleskova. Nic vic uz to
nedela. Zkusim

	ping 10.34.108.44

na svoji vzdalenou adresu a dostanu:

>From 10.34.108.44: icmp_seq=1 Packet filtered

Zadne jine spojeni nedokazu navazat. Kdyz si pomoci tcpdump chytam
pakety, jsou tam jen pakety odeslane, krome prijatych paketu od
DNS. Vypada to na chybu routovani, ne? Ale stejne nastaveny telefon
a stejne vytacene cislo pouzivam z palmtopu a tam to funguje jak ma.
Takze soudim na chybu v konfiguraci pppd. Pouzivam soubor voleb:

cat /etc/ppp/options.gprs
0.0.0.0:0.0.0.0
usepeerdns
user gprs
password "gprs"
noipdefault

crtscts
ktune
passive
asyncmap 0

ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote

defaultroute

kdebug 3

Dosel mi rozum. Nebyla by prosim nejaka rada?

Diky Michal Kratky