kvótování tisku+tiskárna ?

Ondrej Kubecka nobody na nospam.cz
Středa Červen 23 22:21:41 CEST 2004

Zkousel jsem printquota-0.6p1.tar.gz, ktery mne prisel nejpouztelnejsi,
protoze jako jediny ze tri systemu (na ostatni tam maji tusim odkazy na
strankach, mel by to byt printbill a pyqota, ted si vybavuji, ze jich je
tusim vice) je psany v C a umoznuje pracovat i textovymi subory pro quoty
(bez DB), coz mi pro maly provoz vyhovuje.

Je to skutecne jednoduche a ucine, ale jiz nejaky cas se to nevyvyji. GCC3
to sice zkompiluje, ale bez uprav zdrojaku vam to bude psat skarede veci
do logu. No a dokemntace je otresna, resp. skoro neni.

Ale funguje to. :) Tedy nejsem si jisty, jestli prilezitostne problemy s
timeoutem na tiskarne mam pripsat tomuto programku nebo ne, ale zatim to
neni v ostrem provozu a jeste jsem to nemel pro jine veci cas resit.

FUnguje to pouze na soubory v PS (coz dava smysl, pokud to ma pocitat
stranky). Predmetna tiskarna PS umi velmi dobre, takze jsem neresil, jak
by se to resilo jinak, ale predpokladam, ze pokud by sla z Widli po
SMB stranka primo do tiskarny, tak si tiskove kvoty moc neskrtnou. Takze
tolik k tiskarne.