kvótování tisku+tiskárna ?

Radek Liboska liboska na uochb.cas.cz
Čtvrtek Červen 24 17:16:28 CEST 2004

Zdravím,
také jsme to řešili a problém je to značně komplexní a na sto procent
vyřešit nelze. Stránky se tvoří totiž až na tiskárně a jediná věc, která
je schopna zachytit skutečně všechno, je hardwarové počitadlo tiskárny.
Nelze totiž předpokládat, že všichni uživatelé budou tisknout z post-
scriptu, a to ještě správně nastránkovaného.
Jediné skutečně funkční řešení je koupit drahou tiskárnu, která to umí
sama (např. Xerox Phaser 6200). Všechny ty pyquoty a podobná řešení jsou
dobrá jen na to, aby správci vypadaly vlasy.

RL