procmailrc

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 24 01:58:51 CEST 2004

> Urcite chvalihodne, ale nestacilo by pouzit Spamassasin? Jeho spolehlivost
> je ozkousena a kombinace s procmailem se mi take osvedcila:

No ja na nej koukal jen zbezne a neudelalo  na me moc dobry dojem, ze bych
kvuli tomu musel instalovat dalsi asi 2 nebo 3 veci, ktere mi jinak k nicemu
nejsou. Uz si nepamatuji o co slo. Take mam dojem, ze na muj RH7.3 se to moc
napasovat nedalo, protoze to pouziva nejake novejsi knihovny nebo co. Zatim
mam v procmailrc asi 80 pravidel a denne mi prijde tak 2-3 spamy a podle
logu se jich dalsich asi 50 zlikviduje.

> :0:

No to ja jsem vetsi "reznik", ja mam vsechno nejak takhle
:0 B
* http:.*moneycentral\.msn.*
/dev/null

--