procmailrc

Čtvrtek Červen 24 09:14:32 CEST 2004

Petr Vileta <petr na practisoft.cz> wrote:

> No ja na nej koukal jen zbezne a neudelalo  na me moc dobry dojem, ze bych
> kvuli tomu musel instalovat dalsi asi 2 nebo 3 veci, ktere mi jinak k nicemu
> nejsou. Uz si nepamatuji o co slo. Take mam dojem, ze na muj RH7.3 se to moc
> napasovat nedalo, protoze to pouziva nejake novejsi knihovny nebo co. Zatim
> mam v procmailrc asi 80 pravidel a denne mi prijde tak 2-3 spamy a podle
> logu se jich dalsich asi 50 zlikviduje.

perl kniznice? razor/pyzor/dcc? 2-3 veci je skoro nic, v kazdom pripade
vsak je spamassassin jeden z najlepsich sposobov ako sa zbavit spamu...
(z vynimkou RBL)

> No to ja jsem vetsi "reznik", ja mam vsechno nejak takhle
> :0 B
> * http:.*moneycentral\.msn.*
> /dev/null

vy si o false positives velke starosti nerobite vsak?

Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are