Firefox a Thunderbird

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Čtvrtek Červen 24 08:37:51 CEST 2004

Ahoj vsichni,

upgradoval jsem z Mozilly na FireFox a Thunderbird a ma jeden problem.
Kdyz jsem drive mel v mailu odkaz na nejakou stranku, a kliknul jsem na
nej (nejcasteji prostrednim tlacitkem) tak se mi otevrelo v prohlizeci
(nejcasteji v nove zalozce ;-).

Nalinkoval jsem tedy FireFox jako mozillu do adresare Thunderbirdu (ln
-s /opt/firefox/firefox-bin /opt/thunderbird/mozilla-bin) a ted se to
chova tak ze kdyz kliknu normalne, tak se me to nabizi Seznam profilu a
ze pro tento profil uz Firefox bezi a na prostredni tlacitko mysi to
vubec nereaguje.

Asi jsem udelal neco blbe (tusim ze ten link byl mozna moc iniciativni),
ale chci se zeptat jestli nekomu funguje THB & FF tak jako drive mozilla?

Dik Tom