kvótování tisku+tiskárna ?

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 24 17:44:22 CEST 2004

On Thu, 24 Jun 2004, Radek Liboska wrote:

> [...] Jediné skutečně funkční řešení je koupit drahou tiskárnu, která to
> umí sama (např. Xerox Phaser 6200). Všechny ty pyquoty a podobná řešení
> jsou dobrá jen na to, aby správci vypadaly vlasy.

S tim vypadanim vlasu souhlas, akorat bych to rozsiril na jakykoliv
pokus o omezovani a uctovani tisku :)

S hardwarovym pocitadlem je zase ta potiz, ze vetsinou se da cist jen v
realnem case a ne v kontextu ulohy. Tj. poslu ulohu tiskarne do pameti a
pote, co vsechna data odeslu prectu pocitadlo a zacinam posilat dalsi
ulohu.

Jenze v okamziku, kdy jsou data na tiskarnu odeslana, jeste zdaleka neni
vse vytisteno, takze stejne pocet stranek spravne nezjistim.

BTW je to cteni HW pocitadla nejak integrovano do cupsu? Ja jsem si to
kdysi dobastlil na lprng a pak nastesti bylo rozhodnuto, ze se na pocitani
stranek vykasleme, tak jsem to dal nezkoumal.

-- Honza Houstek