procmailrc

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 24 18:36:22 CEST 2004

> perl kniznice? razor/pyzor/dcc? 2-3 veci je skoro nic, v kazdom pripade
> vsak je spamassassin jeden z najlepsich sposobov ako sa zbavit spamu...
No spis mam ten dojem, ze to chtelo novejsi verze libc a to je problem :-)

> vy si o false positives velke starosti nerobite vsak?
Jake "false positives" ? :-) Kdyz mi nekdo posila mail z korejske domeny, je
vzdycky "true positives", protoze tam "kamarady" nemam a tudiz odtud nechci
zadnou postu, stejne tak z Nigerie, Mexika atd. Take moneycentral.msn.com
sice existuje, ale kdyz se tam podivam (pro jistotu pres anonymizer.com) a
zjistim co to je zac, tak muzu definitivne prohlasit, ze me nic od nich
nezajima ;-) Ja si ta pravidla tvorim tak, aby pokud mozno mela stalou
platnost bez moznosti omylu. Pokud si nejsem jisty, ze by k omylu nemohlo
dojit, tak radeji pravidlo nevytvorim a tech par spamu smazu rucne.
--
Petr