Prepnuti klavesnice

Václav Dvorák wacd na volny.cz
Pátek Červen 25 08:06:26 CEST 2004

V Thu, 24 Jun 2004 12:39:39 +0000, Dalibor Straka napsal(a):

> A coz takhle pouzit xbindkeys s temito radky:
> .xbindkeysrc
>
> "setxkbmap us vase parametry"
> alt+shift+u
>
> "setxkbmap cz vase parametry"
> alt+shift+k

Asi nepochopení, prepinani layoutu pres kl. zkratky mi normálne funguje.
Kdyz potrebuju rychle zapsat poznamku do okna, tak se mi casto stane,
že pisu misto z y a naopak a místo hácku a cárek císlice. Pisu naslepo a
vsemi deseti -> kontrolovat nastaveni klavesnice je pak opravdu opruz
prvni tridy.  O tohle mi jde...  (A budulinky typu GNOME nebo KDE coby
windomanagery, ktere to umi prepinat pouzivat nehodlam.)