Prepnuti klavesnice

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 25 10:26:33 CEST 2004

Nebo si napiste klavesnici, na ktere napiste vsechny znaky, ktere pouzivate
a mejte jenom jednu klavesnici. Ta ceska programatorska to umi. Mimochodem,
stav klavesnice (tj, ceska vs. us) je indikovan diodou Scroll locku, je to
porad takovy opruz?

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!