webcam pre linux?

Ivan Fedorko ivan.fedorko na pi.infn.it
Pátek Červen 25 12:40:34 CEST 2004

Zdravim vsetkych

dostal som za ulohu kupit si k notebooku webcam, aby som sa s tym mohol
pripajat na VRVS. Na notebooku mi bezi linux, a tak by som rad pocul
konkretne tipy na typy kamier medzi ktorymi by som si mohol vybrat
(alebo ktorej sa mam vyvarovat). Poziadavky su asi:
- pripojitelne cez usb
- (relativne) lacna
- stabilny, pouzitelny driver, najlepsie priamo v 2.4 alebo 2.6 jadre
  (ale aj patch moze byt)
- na kvalite, rozliseni a framerate az tak velmi nezalezi
- pokial by to bol samostatne prenosny (lacny) digitalny fotoaparat
  s moznostou pripojit ako webcam NA POHYBLIVE VIDEO (bttv
  kompatibilne?), bolo by to velke plus

        Ivan