webcam pre linux?

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Pátek Červen 25 14:53:45 CEST 2004

Ciao cazzone,

On Fri, Jun 25, 2004 at 10:40:34AM +0000, Ivan Fedorko wrote:
> Zdravim vsetkych
>
> dostal som za ulohu kupit si k notebooku webcam, aby som sa s tym
> mohol
> pripajat na VRVS. Na notebooku mi bezi linux, a tak by som rad pocul
> - pripojitelne cez usb
> - (relativne) lacna
> - stabilny, pouzitelny driver, najlepsie priamo v 2.4 alebo 2.6 jadre
>   (ale aj patch moze byt)
> - na kvalite, rozliseni a framerate az tak velmi nezalezi
> - pokial by to bol samostatne prenosny (lacny) digitalny fotoaparat
>   s moznostou pripojit ako webcam NA POHYBLIVE VIDEO (bttv
> [...]

pozeral si sa na http://www.smcc.demon.nl/webcam/release.html , maju tam
zoznam cca 20 typov, aj zoznam typov, ktore mozu robit problem. Niektore
veci tam sice nemaju 100% (napr. PCVC 740K funguje na 2.6.?), ale aj tak
nikto nezaruci, ze vyrobca pod rovnakym oznacenim nezacne predavat nieco
s uplne inym pajslom. Este si mozes prestudovat:
http://www.abclinuxu.cz/hardware/dir/4720 .

	Tibor

ps: neplanujes sa niekedy zastavit, aby som mohol splatit pivny dlh

--
; Tibor Zenis               ;