problem s HW-RAID radicem HPT370a v FC2

Jaroslav Filip filip na mits.cz
Pátek Červen 25 15:19:24 CEST 2004

Dobry den!

Mam problem s HW PCI radicem HighPoint RocketRAID 100. Do ted jsem ho mel nainstalovany v RH9. Zde jsem ho videl jako /dev/sda. Nyni jsem udelal upgrade na FC2 a mam s tim problemy. Pri bootovani ho jadro detekuje jako HPT370a . Ale problem je v tom, ze vidi oba disky k nemu pripojene jako /dev/hde a /dev/hdf. Pritom na tomto radici mam vytvoreny RAID-1. Zkousel jsem stranky vyrobce, ale ten tam ma drivery naposled pro RH9. Zkousel jsem jiz take vsemozne diskuse apod. a zadny uspech.

Nemate s tim nekdo zkusenosti?

Diky za radu

J. Filip

Mgr. Jaroslav Filip                     tel.: +420 585 414 159
internet administrator                mobil: +420 0605 287 123
Meridian ITS, s.r.o.                   E-mail: filip na mits.cz
Slechtitelu 636/6, 77900 Olomouc