problem s HW-RAID radicem HPT370a v FC2

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pátek Červen 25 15:23:03 CEST 2004

On Fri, 25 Jun 2004, Jaroslav Filip wrote:

> Mam problem s HW PCI radicem HighPoint RocketRAID 100. Do ted jsem ho
> mel nainstalovany v RH9. Zde jsem ho videl jako /dev/sda. Nyni jsem
> udelal upgrade na FC2 a mam s tim problemy. Pri bootovani ho jadro
> detekuje jako HPT370a . Ale problem je v tom, ze vidi oba disky k nemu
> pripojene jako /dev/hde a /dev/hdf. Pritom na tomto radici mam vytvoreny
> RAID-1. Zkousel jsem stranky vyrobce, ale ten tam ma drivery naposled
> pro RH9. Zkousel jsem jiz take vsemozne diskuse apod. a zadny uspech.
>
> Nemate s tim nekdo zkusenosti?

Nemate v jadre zakompilovanou podporu pro sw raid na tom radici (tak to
bylo v 2.4). Ve FC2 je 2.6 a tam se prace se sw raidy asi nejak zmenila,
hledejte sw raid v 2.6...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...