procmailrc

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 26 02:42:10 CEST 2004

>Vy asi moc nepublikujete, clanky, software... Kdyz uz neco vyplodim, tak
>bych rad, aby mi mohl kdokoli napsat a ja si mohl jeho reakci precist.
>Ta me muze jen potesit nebo mi i neco prinest. Nemyslim, ze tak
>kategoricky jako vy by si mohl dovolit byt kazdy. :-)
Vase zpravy si vzdycky rad prectu, protoze me to probudi. Diky vasi PGP
signature a memu OutlookExpressu je zprava prazdna ale s prilohou a musim si
zobrazit detailni zdroj zpravy. No a to me prave probudi z utlumu :-)))
Ne skutecne nic moc nepublikuji, pouze obcas neco ne Neviditelnem Psu :-) A
co se tyka tech "cizich" adres, tak pokud nekdo ma mail na yahoo, hotmailu,
nejakem freemailu v Cine nebo Mexiku a neumi si poridit nic lepsiho, tak si
jeho mail nezasluhuje me pozornosti :-) Nicmene asi brzy prikrocim k
opatreni, ktere zacinam vidavat u cim dal vice firem. Zadny mail, respektive
jeden neverejny, ale pouze mailovaci formular na webu a nazvy poli budou
dynamicky generovane v zavislosti na lokalnim case, pocasi nad Tichym
oceanem a poctu zizal na ctverecni metr na sousedove zahrade :-) At si pak
nekdo zkusi odeslat falesny formular, ze?

--
Petr