procmailrc

Pondělí Červen 28 18:01:58 CEST 2004

Petr Vileta <petr na practisoft.cz> wrote:
> Vase zpravy si vzdycky rad prectu, protoze me to probudi. Diky vasi PGP
> signature a memu OutlookExpressu je zprava prazdna ale s prilohou a musim si
> zobrazit detailni zdroj zpravy. No a to me prave probudi z utlumu :-)))

hmmm v tom pripade vam neporadim vybavit sa nejakym funkcnym news
klientom a vykaslat sa na tisickrat deravy a podpisane sprvay (v textovych
attachmentoch!) zobrazit neschopny rychlootlak

> [...]
> co se tyka tech "cizich" adres, tak pokud nekdo ma mail na yahoo, hotmailu,
> nejakem freemailu v Cine nebo Mexiku a neumi si poridit nic lepsiho, tak si
> jeho mail nezasluhuje me pozornosti :-)

> Nicmene asi brzy prikrocim k opatreni, ktere zacinam vidavat u cim dal
> vice firem. Zadny mail, respektive jeden neverejny, ale pouze mailovaci
> formular na webu a nazvy poli budou dynamicky generovane v zavislosti na
> lokalnim case, pocasi nad Tichym oceanem a poctu zizal na ctverecni metr
> na sousedove zahrade :-) At si pak nekdo zkusi odeslat falesny formular,

<IRONIA>
Nuz, ked ide o firmy ktore si antispam predstavuju tak ako vy, ani sa
nedivim ze prejdu k web formularom... skor sa divim, ze im nevadi ak sa na
ich web clovek vykasle a oni takto pridu o zakaznikov
</IRONIA>

(R)etry, (A)bort, (C)ancer