Hardware pro Apache 2.x

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Červen 26 10:22:08 CEST 2004

> Nas server v posledni dobe zacina mit problemy s vykonem. Server je
> postaveny na klasickem Intel Celeron 2.3 GHz (400MHz FSB, 128KB cache) a
> 512 MB ram. Nejvetsi zatez generuje Apache 2 s velkym poctem requestu.

Na takto polozenou otazkku se neda odpovedet. Je nutne vedet, jake jsou to
requesty (na staticke ci dynamicke objekty), kolik jich je a jake je
soucasne nastaveni.
Je totiz docela mozne, ze problem by slo vyresit poladenim konfigurace. Je
take mozne, ze mate server skutecne pretizen a pak by upgrade hw bylo
jednou z moznosti (hned po najmuti programatora, ktery by stavajici sw
prepsat tak, aby stihalo i vase soucasne zelezo ;-) )

Mezi nami, zelezo vasi tridy musi stihat leccos. Vubec se mi nechce verit,
ze by uzke hrdlo byl skutecne jeho vykon.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz