Hardware pro Apache 2.x

Dusan Jirasko jirasko na dwsoft.cz
Neděle Červen 27 17:36:22 CEST 2004

Zdenek Mazanec wrote:

> Na takto polozenou otazkku se neda odpovedet. Je nutne vedet, jake jsou to
> requesty (na staticke ci dynamicke objekty), kolik jich je a jake je
> soucasne nastaveni.
> Je totiz docela mozne, ze problem by slo vyresit poladenim konfigurace. Je
> take mozne, ze mate server skutecne pretizen a pak by upgrade hw bylo
> jednou z moznosti (hned po najmuti programatora, ktery by stavajici sw
> prepsat tak, aby stihalo i vase soucasne zelezo ;-) )
>
> Mezi nami, zelezo vasi tridy musi stihat leccos. Vubec se mi nechce verit,
> ze by uzke hrdlo byl skutecne jeho vykon.
Apache jsem dost optimalizoval (vyhazeni zbytecnosti, optimalizace pro
i686,optimalizace logovani), myslim ze v nastaveni uz moc vykonostni
rezervy nebudou.
Requesty jsou povetsinou na klasicke html, prip. jednoduche php  a CGI
scripty psane v Ccku, takze pocitam, ze taky nic moc narocnyho na rezii.

PS: Ve spicce server vyrizuje 200-300 requestu/sec

--

S pozdravem,
              Dusan Jirasko

  email : jirasko na dwsoft.cz