Instalace Linuxu do stroje bez grafiky a klavesnice

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Červen 26 21:56:53 CEST 2004

Dne Sat, Jun 26, 2004 at 09:39:45PM +0200, Jirka Kubik napsal:

> na floppynu a zadny PCI ani ISA ani AGP slot, takze neni mozny
> k ty masine pripichnout zadnou grafiku.  Neni tam ani zadny PS/ 2
> port pro pripojeni klavesnice nebo mysi. A ja bych na tomhle

Existuji napinava reseni s pouzitim serial console od zacatku instalace,
ktera se zahaji treba bootem po siti, ale ja osobne bych z toho vyndal ten
disk, udelal instalaci v jinem PC, nakonfiguroval lilo nebo grub aby
pouzivalo serial konzoli, propojil bych to s PC, po seriove konzoli bych
nahodil sitovku, pokud by se nechytla sama, lognul bych se tam pres ssh a
docistil bych to.

Serial konzole se aktivuje pres parametr

serial=0,12500n8

v lilo.conf pro lilo a pridanim partametru console=ttyS0,12500n8 jako
parametr jadra

zdravim
dan