Instalace Linuxu do stroje bez grafiky a klavesnice

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Červen 26 21:57:56 CEST 2004

On Sat, 26 Jun 2004, Jirka Kubik wrote:

> mam nasledujici problem ... Dostal se mi do rukou prumyslovej pocitac v
> 1U rack casu. Je v tom deska s P3 procesorem, SO-DIMM ramkou, 4 Ethernet
> portama a jednim seriovym portem. Na desce je dal slot pro Compact Flash
> kartu a IDE radic. Neni tam radic na floppynu a zadny PCI ani ISA ani
> AGP slot, takze neni mozny k ty masine pripichnout zadnou grafiku.
> Neni tam ani zadny PS/ 2 port pro pripojeni klavesnice nebo mysi. A ja
> bych na tomhle stroji potreboval rozchodit nejakou rozumnou distribuci
> linuxu, ale zustava mi rozum stat nad tim, jak to do toho dostat.

A neumi ta sitovka + bios co tam jsou nabootovat pres PXE? Pokud ano, tak
si nekde na jinem stroji na siti muzete pripravit PXE instalaci sve
oblibene distribuce s tim, ze vytvorite ten image tak, ze vystup pujde na
seriovou konzoli. Pak si pres seriovy kabel pripojite nejaky terminal,
nabootujete pres PXE, a instalujete.

Nebo ten disk proste muzete vyndat a nainstalovat to v jinem stroji :)

--
JiKos.