Instalace Linuxu do stroje bez grafiky a klavesnice

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červen 26 21:58:29 CEST 2004

On Sat, Jun 26, 2004 at 09:39:45PM +0200, Jirka Kubik wrote:

> mam nasledujici problem ... Dostal se mi do rukou prumyslovej
> pocitac v 1U rack casu. Je v tom deska s P3 procesorem, SO-DIMM
> ramkou, 4 Ethernet portama a jednim seriovym portem. Na desce
> je dal slot pro Compact Flash kartu a IDE radic. Neni tam radic
> na floppynu a zadny PCI ani ISA ani AGP slot, takze neni mozny
> k ty masine pripichnout zadnou grafiku.  Neni tam ani zadny PS/ 2
> port pro pripojeni klavesnice nebo mysi. A ja bych na tomhle
> stroji potreboval rozchodit nejakou rozumnou distribuci linuxu,
> ale zustava mi rozum stat nad tim, jak to do toho dostat.

a) tu instalaci si vytvořit na jiném počítači, rozchodit, přehodit
   disk a doladit přes SSH

b) použít nějaký systém pro automatickou instalaci (AutoYaST, Kickstart,
   apod.) a instalovat naslepo; třeba AutoYaST by navíc měl jít použít
   i s konzolí na sériovém portu (jestli ho ten počítač má)

                                                      Michal Kubeček