problem - Badness in local_bh_enable at kernel/softirq.c:136

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Červen 27 15:06:26 CEST 2004

On Sun, 27 Jun 2004, Jaroslav Jirásek wrote:

> Ahoj, mam problem na jednom pocitaci/roureru, v logu se
> nekolikrat za minutu objevuje tato hlaska:
> kernel: Badness in local_bh_enable at kernel/softirq.c:136
> kernel:  [<c0120578>] local_bh_enable+0x78/0x80
> Linux je FC1, jadro 2.6.7 (puvodne jsem mel 2.6.5, problem byl ten samy)
> Ovladac pro XG-901 je posledni CVS z prism54.org
> Nevite, kde bych mohl hledat problem?

Problem je v tom, ze je zavolana funkce local_bh_enable() (tedy zadost o
provedeni pending softirqs), ale dochazi k tomu v situaci kdy jsou vypnute
interrupty. Velmi pravdeopdobne se jedna o chybu v kernelu - pokud je to
distribucni jadro, podivejte se do bugzilly k FC jestli uz tam nekdo tuto
chybu reportoval a pokud ne, tak ji tam vlozte. Pokud je to vanilla jadro,
poslete zpravu do LKML. Je nutne rict jake ovladace mate do kernelu
zakompilovane, je velmi pravdepodobne ze chyba bude v nekterem z nich (a
ten stack trace poslete cely).

--
JiKos.