problem - Badness in local_bh_enable at kernel/softirq.c:136

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Červen 27 15:09:35 CEST 2004

On Sun, 27 Jun 2004, Jirka Kosina wrote:

> [...]

Aha, predtim jsem prehledl ze tam mate 3rd party ovladace pro wifi sitovku
- tipoval bych, ze chhyba bude v nem, zkuste to poslat tez do
prism54-devel, pripadne zkuste nejakou jinou verzi tohoto driveru.

--
JiKos.