problem - Badness in local_bh_enable at kernel/softirq.c:136

Jaroslav Jirásek jirasek na sauron.cz
Neděle Červen 27 16:17:42 CEST 2004

Pravdepodobne jsem to vyresil, kdyz jsem zkusil pouzit modul
pro sitovku intel e100.ko (puvodne jsem pouzival eepro100.ko)
Jeste ze pro tuto jedinou sitovou kartu ma jadro ovladace dva :-)

Jirasek