Hardware pro Apache 2.x

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Červen 27 19:58:45 CEST 2004

> Apache jsem dost optimalizoval (vyhazeni zbytecnosti, optimalizace pro
> i686,optimalizace logovani), myslim ze v nastaveni uz moc vykonostni
> rezervy nebudou.
> Requesty jsou povetsinou na klasicke html, prip. jednoduche php  a CGI
> scripty psane v Ccku, takze pocitam, ze taky nic moc narocnyho na rezii.
>
> PS: Ve spicce server vyrizuje 200-300 requestu/sec

200-300 pozadavku/sec na vesmes html musi stihat i mnohem horsi zelezo.
Neni to nahodou nejaky cenove atraktivni hosting, kde jsou pristupne velke
soubory pres http?
Pokud ano, tak vam to umira na nedostatek volnych http procesu, ne na neco
jineho. Podivejte se na vystup /server-status (pokud nemate aktivni
prislusny modul, tak si jej zapnete, dozvite se tak spoustu uzitecnych
informaci)
Bez rozumne analyzy a najiti uzkeho hrdla se dal nedostatnete.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz