Hardware pro Apache 2.x

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Červen 28 11:38:41 CEST 2004

> Pardon, omlouvam se za sve unahlene zavery. Apache jsem ladil z
> podstatne casti pomoci
> http://httpd.apache.org/docs-2.0/misc/perf-tuning.html
> .htaccess soubory jsem odstavil jako prvni, stejne tak jako ostatni
> zrouty  napr. mime_magic., uprava suEXEC, atd.
>
> V mem prispevku mi slo spis o radu, jestli ma upgrade na CPU s 10x vetsi
> Cache, podporou HT a 2x vyssim FSB nejaky zasadni vliv na vykon Apache
> serveru.

Asi po ste: v zasade zalezi na typu zateze. Dokud nenajdete uzke misto
nebo dokud neposkytnete vice informaci, tak muzeme obecne rict, ze
silnejsi zelezo obvykle zvlada vetsi zatez.
Ale ja druhym dechem dodavam, ze se vam to stejne zase brzy zahlti,
protoze vase zatez podle vseho neni velka ani pro soucasne zelezo.
Pokud jde o jeden ze stroju pouzivanych pro hosting na www.dwsoft.cz
(popis zeleza je napadne podobny) tak mate asi smulu - jeden dva hostingy
vam zbouraji vykonnost jakehokoliv stroje, pokud je vhodnym zpusobem
neomezite.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz