paleni DVD

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Červen 28 10:59:34 CEST 2004

On Mon, 28 Jun 2004, Cyber-Duracel wrote:

> Dobry den,
> takze jsem se v tom paleni nejak ztratil, jestli me muzete malicko
> popostrcit vpred spravnym smerem. Nasel jsem dvd+rw-tools, dvdrtools
> (growisofs a dvdrecord) a pak jeste cdrecord-prodvd + skript
> cdrecord-wrapper.sh ktery plni nejakou promenou aby se to dalo pouzit.
> Mam dva dotazy jak je to s licenci pro cdrecord-prodvd (pouze pro
> nekomercni ucely, patri sem zalohovani serveru?) a jak presvedcit svuj
> dvdrecord a aby bral moji mechaniku Lite-on DVD-+R/-+RW
> LDW - 851S jako vypalovacku na dvd a ne jen jako cd-r/rw viz. vypis.
> [...]

Z vlastni zkusenosti bych doporucil pouzit dvd+rw-tools, nejsou zadna
omezeni (ani licencni) a funguje dobre. S cdrecord-prodvd a podobnymi jsem
vzdy dost bojoval bez vetsiho uspechu.

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  ICQ: 293092805  jabber:tomas.kasparek na jabber.cz