paleni DVD

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pondělí Červen 28 11:26:53 CEST 2004

Quoting Cyber-Duracel <cyber na irix-servis.cz>:

> Dobry den,
> takze jsem se v tom paleni nejak ztratil, jestli me muzete malicko
> popostrcit vpred spravnym smerem. Nasel jsem dvd+rw-tools, dvdrtools
> (growisofs a dvdrecord) a pak jeste cdrecord-prodvd + skript
> cdrecord-wrapper.sh ktery plni nejakou promenou aby se to dalo pouzit.
> Mam dva dotazy jak je to s licenci pro cdrecord-prodvd (pouze pro
> nekomercni ucely, patri sem zalohovani serveru?) a jak presvedcit svuj
> dvdrecord a aby bral moji mechaniku Lite-on DVD-+R/-+RW
> LDW - 851S jako vypalovacku na dvd a ne jen jako cd-r/rw viz. vypis.

Uživatelé distribuce Mandrake 9.2+ mají snadnější život, protože obsažený
cdrecord má v sobě podporu i pro DVD, dodanou vývojáři této distribuce.
Vypalování na DVD se potom děje podle toho, jaké je rozpoznáno médium. Zatím
jsem nenarazil na žádný problém a že už jsem těch médií vypálil.

Předpokládám, že by neměl být větší problém použít příslušný balíček i na jiné
distribuci nebo si ho přeložit ze zdrojového RPM.

L. K.

--
DVD Linux
P.O.Box 12