Prenos vetsich souboru pres mail.

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červen 28 14:26:31 CEST 2004

On Mon, Jun 28, 2004 at 02:15:38PM +0200, David Michal wrote:
> Zdravim,
> resim jak zajistit aby bylo mozne vyuzivat email i pro prenosy vetsich
> souboru. Napadlo mne pouzivat podobny princip jako ma uschovna.cz. Da se

 Neni lepsi lidem vysvetli na co se pouziva mail?

> V pripade false odpovedi, jak resite tento problem vy na svych sitich?

 Posilame do riti s  poukazanim na veci jako je: scp,  ftp a na moznost,
 ze kazdy uzivatel ma  svuj ~web adresar a muze si tam dat  co chce a do
 okoli rozesilat URL o delce nekolika bytu na misto nenazranych souboru.

> Nyni uzivatelum pouze rikam, ze vetsi file poslat nelze, ale zadnou
> alternatvu pro ne nemam. Respektive nejsem si jist zda bych sve

 Nainstalujte si Apache :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>