Prenos vetsich souboru pres mail.

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Pondělí Červen 28 14:35:34 CEST 2004

> Neni lepsi lidem vysvetli na co se pouziva mail?
>

> Posilame do riti s  poukazanim na veci jako je: scp,  ftp a na moznost,
> ze kazdy uzivatel ma  svuj ~web adresar a muze si tam dat  co chce a do
> okoli rozesilat URL o delce nekolika bytu na misto nenazranych souboru.

Diky za odpoved, ale u nas je IT sluzba uzivatelum a ne nastroj na
uspokojovani spravcu. Tzn. preci jen bych to chtel vyresit jinak.

> Nainstalujte si Apache :-)

Apache by byl, ted uz jen ten doplnek k tomu. Web prostor pro kazdeho
usera to moc neresi, musel bych je pro zmenu ucit jak tam files ukladat
a jak rozesilat url. Potrebuji neco intuitivniho.

>    Karel

Diky,
David