Prenos vetsich souboru pres mail.

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Pondělí Červen 28 15:30:45 CEST 2004

Podle me je uzitecne pouzivat /right tool for the right job/. Email je
pokud jde o prenos souboru velmi neefektivni, a vyse uvedene reseni se
vam muze snadno vymstit v zahlceni site, apod.

Osveta uzivatelu je myslim rozumnejsi reseni. Nechapu, proc by uzivatel
nemohl premyslet nad tim co dela...

Tom

>	I BFU se celkem bez problemu nauci s FTP treba formou Total
>Commanderu, nehledejte prohoba problemy tak, kde fakt nejsou...

Jako technik s vami plne souhlasim. Ale bezni uzivatele jsou vsude okolo
rozmazlovani ruznymi multifunkcnimi vyrobky, a tezko chapou ze neco
nelze. Oni si proste bez vetsi iniciativy chteji poslat cenik, jejich
prace konci prave vytvorenim ceniku a o nic jineho se nechteji starat
(umoznit jim jednoduse poslat cenik je uz moji praci) .A i kdybych je
vsechny nakrasne naucil jak rozpoznat velikost emailu po vlozeni souboru
(museli by pocitat velikost x cca 30%) a jakym nastrojem poslat pokud ma
5MB v nasem pripade, 2MB v pripade napr. volny.cz . Jak to naucim
uzivatele tretich stran? Jak mam uzivatelum vysvetlit, ze nejaky email
muze mit pouze 2MB, nejaky 5MB? To je jako bych jim vysvetloval, ze
tohle auto uveze 5t, ale pred nalozenim si musi naklad zvazit a
pripocist 30% a navic pokud pojedou do horni-dolni tak at pocitaj, ze
tam muzou dovezt pouze 2t. Nebylo by tedy jednodusi mit pro users
nastroj, ktery jim vetsi prilohu sice neposle, ale posle jim v tomto
pripade navod jak to jednoduse provest. (a uz jenom zjisteni velikosti
file neni pro kazdeho usera uplne easy, o nejakem ftp ani nemluvim).

Vite tedy prosim nekdo o necem, co by mi umoznilo resit tento problem?
Diky,
David