Prenos vetsich souboru pres mail.

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Pondělí Červen 28 15:46:03 CEST 2004

David Michal wrote:

>Jako technik s vami plne souhlasim. Ale bezni uzivatele jsou vsude okolo
>rozmazlovani ruznymi multifunkcnimi vyrobky, a tezko chapou ze neco
>nelze. Oni si proste bez vetsi iniciativy chteji poslat cenik, jejich
>prace konci prave vytvorenim ceniku a o nic jineho se nechteji starat
>(umoznit jim jednoduse poslat cenik je uz moji praci) .A i kdybych je
>vsechny nakrasne naucil jak rozpoznat velikost emailu po vlozeni souboru
>(museli by pocitat velikost x cca 30%) a jakym nastrojem poslat pokud ma
>5MB v nasem pripade, 2MB v pripade napr. volny.cz . Jak to naucim
> [...]

Podle me, pokud nebudeme uzivatele soustavne vzdelavat, tak se stane ze
je stejne nikdy plne neuspokojite a naopak jim bude pripadat ze ty blbe
pocitace (=kterym nerozumneji) jim jenom hazi klacky pod nohy. Na
silnici (kdyz jste pouzil ten priklad s autem) stejne jako na informacni
dalnici je treba taky dodrzovat pravidla a stejne tak je treba se naucit
pracovat s pocitacem.

Delal jsem kdysi spravce v psychologicke firme (a to byli obvzlastni
"experti", tvrdili ze pocitace urcite maji dusi ;-) o dvaceti
zamestnancich a myslim ze se mi je podarilo celkem bez problemu (a bez
konfliktu) vychovat a naopak meli radost z toho ze jim pocitace prestali
hazek klacky pod nohy (napr. vracet emailem prilis velke soubory s
ohavnou anglickou hlaskou) a naopak ze jim zacali pomahat...

Dat si ve wordu Soubor/Vlastnosti umi snad kazdy kdo umi udela cenik a
pricist tretinu umi dite na zakladni skole. Emailovi klienti taky ukazou
velikost odchoziho  emailu...

Tom