Prenos vetsich souboru pres mail.

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 28 15:54:53 CEST 2004

> resim jak zajistit aby bylo mozne vyuzivat email i pro prenosy vetsich
> souboru. Napadlo mne pouzivat podobny princip jako ma uschovna.cz. Da se
Cetl jsem odpovedi ostatnich a vim, ze dostanu vynadano, ale reseni by se
naslo.
Prave jsem vyzkousel na svem Outlook Expressu, ze kdyz nastavim pro
konkretni ucet, ze se maily vetsi nez X kb maji rozdelovat, tak se to
skutecne rozdeli a to tak, ze UUENCODovana priloha se proste utne tak, aby
velikost zadneho mailu neprekrocila to X a vytvori se potrebny pocet mailu.
Do headeru prvni zpravy se vlozi

Subject: test dku5_cs.pdf [1/2]

pricemz jsem to Subj napsal pouze "test"
a do tela zpravy na zacatek

Do headeru druhe zpravy
Subject: test dku5_cs.pdf [2/2]

a telo zpravy zacina rovnou UUENCODE smetim, bez nejakeho "Next-part". Mozna
to umi OE po prijmu i slozit, ale me do toho navic jeste AVG pridava svuj
kus, takze to nemuzu vyzkouset.
No a muj navrh? Prijem posty presmerovat pomoci procmailu na nejaky filtr,
ktery bude vyhodnocovat, zda zprava nekde obsahuje "message/partial". Pokud
ano, nekjak to zpracuje, postupne si odchytne dalsi zpravu(y) a spoji to a
ulozi na disk nekam na www pristupne misto. Pak vygeneruje mail prijemci tak
jak jste to popisoval, ze prisla zprava (tu muze i opsat) s velkou prilohou
a ta priloha je na <a href=...>. Ja osobne bych to resil nejakym perlovskym
skriptem a MySQL, protoze to umim, ale samozrejme to lze resit cimkoliv, co
umite vy.
Jestli take NE-Microsofti klienti umi automaticke rozdelovani velkych mailu
nemam tuseni - nepouzivam je. Ostatne ted me napada, ze tim procmailem
muzete rovnou filtrovat zpravy vetsi nez X a predavat na "prepracovani" a
pak muzete limit velikosti zpravy v MUA nastavit na hooodne velky ;-)
Pro zacatek bych navrhoval provest experiment s odeslanim a prijmem velke
zpravy se zapnutym automatickym rozdelenim ale bez ucasti AVG nebo podobnych
programu, ktere do tela zpravy neco pripisuji. Treba se to na konci zase
samo spoji.

--
Petr