Prenos vetsich souboru pres mail.

Josef Kufner jkufner na seznam.cz
Pondělí Červen 28 22:32:23 CEST 2004

> No a muj navrh? Prijem posty presmerovat pomoci procmailu na nejaky filtr,
> ktery bude vyhodnocovat, zda zprava nekde obsahuje "message/partial". Pokud
> ano, nekjak to zpracuje, postupne si odchytne dalsi zpravu(y) a spoji to a
> ulozi na disk nekam na www pristupne misto. Pak vygeneruje mail prijemci tak
> jak jste to popisoval, ze prisla zprava (tu muze i opsat) s velkou prilohou
> a ta priloha je na <a href=...>. Ja osobne bych to resil nejakym perlovskym
> skriptem a MySQL, protoze to umim, ale samozrejme to lze resit cimkoliv, co
> umite vy.
> [...]

mno, pokud se mail prenese na server cely a ten mu pak rekne ze ho
nedoruci, protoze je moc velky, tak by se s nejakym delenim mailu
nemuselo patlat. Rovnou by mohl server nekam ulozit prilohu a do mailu
dat link. vyresi se tim neefektivni prenos souboru ze serveru klientum,
ale porad to bude posilani souboru na server, ale to uz sit nezahlti...