Prenos vetsich souboru pres mail.

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 29 06:05:55 CEST 2004

> Ono neni zas az velky rozdil, jestli odejde jedna 100MB obluda, nebo 100
> 1MB v podstate identickych obludek najednou. Dokonce bych spis rekl, ze
> tech 100 obludek bude v urcitych aspektech dokonce horsich (napriklad je
> nelze odfiltrovat podle velikosti) :-)
No to mate taky pravdu :-) Pak uz zbyva jedine - filtrovat i odchozi postu
(hmm, jenze cim?) a co jsem navrhoval pro prochozi prilohy (davat je na www
a do mail odkaz), tak to delat i s odchozimi. Cenikovy referent pak muze byt
skutecne BFU. On vytvori mail se 100MB prilohou, ale ta se na vystupu z
firmy oddeli, ulozi na firemni web a adresatovi se posle puvodni zprava bez
prilohy, ale s vlozenym odkazem na soubor a pro jistotu i pripsanou
velikosti :-)
Coz o to, napsat by to slo a nebylo by to az tak slozite. At ziji BFU ve
vsech oborech :-))
Tenhle tyden jsem totiz potkal Cechoamericanku, ktera ma legalni ridicak,
platny i u nas, ale POUZE NA AUTOMATICKOU PREVODOVKU :-)))) Fakt, to
existuje. Ona nesmi ridit auta s radici pakou a spojkovym pedalem. Ta dama
ma pry po USA najezdeno 2 miliony mil (je ji 72 let) a dokonce dostala za
beznehodove rizeni nejakou medaili od serifa nebo co.
Tak a ted mi reknete, proc by cenikovy referent mel vedet, ze maily 100MB se
nemaji posilat ;-)
--
Petr