Prenos vetsich souboru pres mail.

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 29 08:22:33 CEST 2004

On Tue, Jun 29, 2004 at 06:05:55AM +0200, Petr Vileta wrote:

> Tenhle tyden jsem totiz potkal Cechoamericanku, ktera ma legalni ridicak,
> platny i u nas, ale POUZE NA AUTOMATICKOU PREVODOVKU :-)))) Fakt, to
> existuje. Ona nesmi ridit auta s radici pakou a spojkovym pedalem. Ta dama
> ma pry po USA najezdeno 2 miliony mil (je ji 72 let) a dokonce dostala za
> beznehodove rizeni nejakou medaili od serifa nebo co.
> Tak a ted mi reknete, proc by cenikovy referent mel vedet, ze maily 100MB se
> nemaji posilat ;-)

 Protoze to ke sve praci do ktere  asi patri i ta distribuce toho ceniku
 potrebuje vedet. Stale nechapu podle  ceho tu nekteri stanovuji hranici
 toho,  ze znalost  vytvoreni  dokumentu v  excelu/wordu  je potrebna  a
 znalost co s tim dokumentem dal  je nepotrebna. Cele mi to pripada jako
 lenost a snaha  prenest problem nekam jinam a pokud  mozno co nejdal od
 sveho puvodu i za cenu nabalovani dalsich problemu a nutnosti zatahovat
 do toho  radu dalsich lidi a  slozitych reseni a tim  casto i zvysovani
 nakladu.

 Jinak to s tou prevodovkou je v prostredi kde jsou uz i v muzeiich auta
 s automatem  celkem logicke  a naopak je  nepochopitelne proc  by nekdo
 mel  nosit v  hlave  znalost a  dovednost o  necem  co nikdy  nepouzije
 (tuto  specialitu  bych  nechal ceskemu  skolstvi). Ostatne  racionalne
 uvazujici clovek, ktery stravi nekolik  hodin denne v zacpach neustalim
 popojizdenim a jehoz ridicske ego neni propojeno s onou pakou a pedalem
 tak si ten automat poridi take i zde...

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>