Prenos vetsich souboru pres mail.

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Červen 29 08:47:30 CEST 2004

> No to mate taky pravdu :-) Pak uz zbyva jedine - filtrovat i odchozi postu

Ma kazde mailove gatewayi by se mel dusledne uplatnovat jednoduchy
princip; co nechci dostavat z venku, neposilam ven.

> (hmm, jenze cim?)

Vetsina MTA nedela velke rozdily mezi provozem zvenku a dovnitr.

> a co jsem navrhoval pro prochozi prilohy (davat je na www a do mail
> odkaz), tak to delat i s odchozimi.

Jo, viz muj mail ze vcerejska.

> Tenhle tyden jsem totiz potkal Cechoamericanku, ktera ma legalni ridicak,
> platny i u nas, ale POUZE NA AUTOMATICKOU PREVODOVKU :-))))

No a co. Ve Statech na auto bez automatu uz temer nenarazite. Je otazka,
zda je fakt nutne to rozlisovat, ale kdyz se podivam na nasi vyhlasku a
napr. motorky rozdelene do 5 kategorii, tak mi to nijak divne neprijde.

> Ona nesmi ridit auta s radici pakou a spojkovym pedalem.

Jo. Stejne tak by mel byt ridicak na pocitac! A kdo by mel jen na Office,
tak by nesmel posilat maily, a kdyby to udelal, tak by hned dostal pokutu!

-- Honza Houstek