Prenos vetsich souboru pres mail.

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Červen 29 09:36:55 CEST 2004

	MTA nikoliv, ale firemni kultura, resp. usporadani vetsi site k
tomu primo dokopava... - vetsina velkych firem ma intranet a pripojeni k
Internetu... - to ze se u malych subjektu tento rozdil stira neni obecny
trend a nelze z toho vyvozovat, ze vsichni to maji tak blbe a
neefektivne...

> Jo. Stejne tak by mel byt ridicak na pocitac! A kdo by mel
> jen na Office,
> tak by nesmel posilat maily, a kdyby to udelal, tak by hned
> dostal pokutu!

	Dokud byl poradek na polnickach a aut na tisic obyvatel jednotky
zadny ridicak ani pokuty neexistovali. Dneska mame miliardy lidi
komunikujici elektronicky a obtezujici ostatni (minimalne casovou ci
financni ujmou), nedomnivam se, ze je nerealna regulace v teto oblasti.
Ani pokuty ci ridicaky nebyly ze dne na den, stejne tak to nebude v
elektronicke verzi...