skarede ceske znaky pri exportu z OO do PDF

Robert Vojta robert.vojta na mandrake.cz
Úterý Červen 29 09:46:42 CEST 2004

V Út 29. 06. 2004 v 09:38 +0200 píše Libor Chocholaty:

> Jelikoz Open Office nenahrazuje pisma jen pri tisku, ale i pri
> zobrazovani na obrazovce, rad bych se zeptal:
>
>    1. Existuje nejaka doporucena sada českých pisem pro pouziti v Open
>       Office?

  Nejsem si teď 100% jist, ale myslím že to je ...

    o Arial           -> Helvetica
    o Courier New     -> Courier
    o Times New Roman -> Times

  ... a vypadá to velmi velmi podobně. Na místech kde mám licenci na
Windows používám TrueType fonty z Windows, vypadá to o trochu lépe než
náhrady.

>    2. Jak rict Open Officu, aby neprovadel nahrazovani, pokud ve
>       zvolenem fontu nenajde pozadovany znak?

  Otázka mimo - a co by podle vás měl udělat když znak nenajde?
Nezobrazit/nevytisknout nic?
  Jinak odpověď - nejsem si jistý, zda-li je ještě nějaké jiné místo kde
se nastavují náhrady než Tabulka náhrad. V ní nic takového není možné
nastavit.

--

sushi, n.: When that-which-may-still-be-alive is put on top of rice and
strapped on with electrical tape.