SW pro generovani galerie fotek

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 29 11:10:01 CEST 2004

Karel Zak wrote:
: On Mon, Jun 28, 2004 at 02:06:35PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: >         Pruzkum verejneho mineni: co pouzivate a co byste doporucili
: > za SW pro generovani galerie fotek (fotoalba)? Chtel bych aby to melo
: > pokud mozno nasledujici vlastnosti (podle dulezitosti odshora dolu):
:
:  gthumb (gnomacky pic viewer)
:
:  - oznacit pozadovane obrazky
:  - menu: nastroje -> WWW album
:
:  IMHO je to celkem pouzitelne.

	Gthumb je dobry (prohlizim v nem fotky), akorat by mel umet na jeden klik
zrotovat obrazek na vysku (ted se to dela asi na tri kliky). Neumi do
vygenerovaneho alba pridat vsechny EXIF informace jako textovy soubor a neumim
tam rozumne menit vzhled (ale jeste jsem nestudoval, jak se presne konstruuje
theme) - konkretne bych potreboval mit moznost stanovit jestli se vypise k fotce
ohniskova vzdalenost skutecna nebo EQ kinofilmu.

	Marcel Kolaja poradil BINS, to vypada taky zajimave.
No uvidim, treba si napisu milion prvni polofunkcni aplikaci v Perlu,
ktera mi bude vyhovovat :-) Pouzil bych ImageMagick, exifprobe a Image::Info.

-Y.