nalehave

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Červen 29 18:13:01 CEST 2004

Černý Tomáš wrote:

>Reinstaloval jsem server s RH 9.0, veskera data jsem si zalohoval na jiny
>disk, ketry ale bohužel odesel do nenavratna. Je nejaka sance, ze z toho
>puvosnijo disku dostanu dar zpet. U zalozniho disku doslo k totální
>destrukci.
>

>Situace je takova, ze puvodni fs na serveru byl ext3. Spustil jsem
>reinstalaci, smazal stare svazky, vytvořil si nove, také ext3 a pokracoval v
>instalaci az do konce. Když jsem skoncil, tak jsem se dozvedel ze vlastne
>zadna zaloha neexistuje. Jde o velmi dulezita data, která bych nutne
>potreboval obnovot. Existuje nejaky nastroj??

Pokud mate vypsane hranice puvodnich partisen, tak muzete ten disk
napartisnovat zpet, presne stejne. Existuje moznost pokusit se zachranit
data z puvodnich partisen, ktere lezi "pod" novymi partisnami, do
kterych jste nic nepsal. Pokud jste vsak nove partisny naformatoval,
muzete zkusit ty puvodni obnovit s nejakym zaloznim superblokem.

To je tak vsechno, co bych dokazal vymyslet ja.

Libor