nalehave

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 29 18:25:26 CEST 2004

Dne Tue, Jun 29, 2004 at 06:13:01PM +0200, Libor Chocholaty napsal:

> Pokud mate vypsane hranice puvodnich partisen, tak muzete ten disk
> napartisnovat zpet, presne stejne. Existuje moznost pokusit se zachranit
> data z puvodnich partisen, ktere lezi "pod" novymi partisnami, do
> kterych jste nic nepsal. Pokud jste vsak nove partisny naformatoval,
> muzete zkusit ty puvodni obnovit s nejakym zaloznim superblokem.

No treba .c zdrojaky by se daly mozna posbirat programem strings aplikovanym
na ten disk.

Kadopadne bezne formatovaci metody ta data nesmazou, jen smazou odkazy na
ne. Neco jako kdyz ztratite FAT tabulku. Obnova je o neco slozitejsi nez
obnova FAT tabulky, neni nemozna, ale neni snadna.

Ja osobne bych sazel na zachranu toho zalozniho disku. Specializovane firmy
mohou i hodne nemocny disk dostat zpet do zivota na tech par minut do je
potreba na jeho precteni.

zdravim
dan