SuSE 8.1 nefunguje PHP( poměrné zoufalství?=) - =?iso-8859-2?q?vyřešeno - díky moc!

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 1 01:44:42 CET 2004

> Neodpustím si malé rýpnutí, protože z takového chování nástrojů
> distribuce mě jde mráz po těle.  Teď si vemte, že si sednete řekněme k
> Fedoře nebo Mandraku a v podstatě budete veškeré nastavení hledat znovu,
> protože tyto distribuce ho mají tam kde podle všech návodů má být a není
> uložen v nějakém podivném souboru...

Zamette si prosim pred vlastnim prahem. Konfigurace apache v MDK je dost
daleko od defaultni konfigurace, kterou mate pri instalaci ze zdrojaku. A
ano, i v MDK je to defaultne vcetne includovani ruznych souboru. A hodne
bych se divil, kdyby v distribuci nebylo pro konfiguraci apache nejake
naklikavadlo.

Nebo jste to myslel tak, ze pouze MDK ma vsechno tam, "kde to ma byt"?

-- Honza Houstek