SuSE 8.1 nefunguje PHP( poměrné zoufalství?=) - =?iso-8859-2?q?vyřešeno - díky moc!

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 1 08:20:26 CET 2004

On Mon, 1 Mar 2004, Jan Houstek wrote:

> Zamette si prosim pred vlastnim prahem. Konfigurace apache v MDK je dost
> daleko od defaultni konfigurace, kterou mate pri instalaci ze zdrojaku. A
> ano, i v MDK je to defaultne vcetne includovani ruznych souboru. A hodne
> bych se divil, kdyby v distribuci nebylo pro konfiguraci apache nejake
> naklikavadlo.

No čekal jsem, že se nějaký z věčně oponujících ozve a stalo se. Ale když
jsem dostal dobrou nahrávku na smeč, tak se sluší ji využít...

Webový server v distribuci Mandrake není obyčejný Apache, ale je to
_upravená_ a _modifikovaná_ verze pod názvem Apache Extranet Server
(ADVX). Asi nejlépe to vystihuje odpověď v prvním odstavci na URL:
http://www.advx.org/specs.php
Jenom pro zajímavost, díky této verzi byl velmi dobře patrný nárůst
procentuálního zastoupení distribuce Mandrake na straně serveru i přes
věčně omílanou větu, že MDK je stavěn pouze na desktop.

Rozšířená a "nestandardní" konfigurace je _záměr_. Takže asi tak.

R.V.