SuSE 8.1 nefunguje PHP(pomìrné zoufalství) - vyøe¹eno - díky moc!

goro na mga.sk goro na mga.sk
Pondělí Březen 1 10:17:19 CET 2004

neviem co je standard a co nie, ale instalacia a konfiguracia Apache-a
(alebo ADVX - ako chcete) s PHP pod MDK9.2 bola tento weeekend uplne
bezproblemova a nicim odlisna od tej, na aku som zvyknuty z RH, MDK8.2 a
Windoz. samozrejme, nerobil som ziadnu superadvanced konfiguraciu ;)
na druhu stranu, mne sa paci aj SUSE a povazujem ho momentalne za lepsiu
volbu ako MDK, aj ked ma tie divne konfiguraky hnevaju.
nakolko je to ale tema na flame, ubezpecujem vas, ze uz viac nebudem na tuto
temu reagovat ;-)))

goro