Instalace Debian Sarge

Jirka Zeman jirka.zemos na seznam.cz
Úterý Březen 2 09:47:23 CET 2004

 Dobry den.

Zkousim si nainstalovat Debian Sarge a kdyz bootuji z CD 1, tak mi instalator vubec nenabidne volbu rozdeleni disku. Jsou tam jenom volby:

  Vybrat jazyk
  vybrat zemi
  vybrat rozlozeni klaves
  rozpoznani a pripojeni CD
  nahrat komponenty instalatoru z CD
  zmenit prioritu otazek
  Zkontrolovat integritu CD
  Spustit shell
  restartovat pocitac

Vsechno probehne bez problemu az po spusteni shelu a dal nevim co.

Kdyz bootuju z CD 2, tak se mi volba pro rozdeleni disku objevi, ale nedela vubec nic.
Napadlo me jestli neni problem s diskem (mam IBM IC35L040 AVVA 40GB). Nevite nekdo jak to vyresit? Dekuji.

Jirka Zeman.

ps: na casti disku mam uz nainstalovany Win XP a na zbytku jsem mel SuSE linux misto ktereho chci ted Debian
Akční nabídka ČSOB!
Založte si ČSOB Osobní konto Plus do 12. 3. 2004 a získejte tři měsíce vedení účtu zdarma!
Více informací na www.csob.cz.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70764%26url=http://www.csob.cz/HP/clanek.asp?prmKod=HP166&a=0